Arbetsträning

Måndagen den 7 februari påbörjade jag arbetsträning på 25%, efter att ha varit sjukskriven på 100% sedan 1 juli 2010. Två timmar om dagen kan kännas som fjuttigt, men det skall inte mer till för att putta om kull en person som allt står ostabilt. Jag valde tiden 12.00-14.00, mycket för att jag kan ha legat sömnlös under natten och alla men ME behöver den lilla sömnen de kan få. Det tar också lång tid för mig varje morgon att vakna. För det mesta står jag upp vid 08.00 tiden, men jag är sällan klar förrän närmare 11.00 någon ända dag. Dagar som jag måste påskynda detta, slutar för det mesta i kaos. Stress är vår värsta fiende, och på vilken nivå den ligger – måste var och en hitta ut själv. Min ligger mycket lågt, så då får det bara ta sin tid på morgonen.

Måndag: jag var extremt trött allt när jag vaknade – detta berodde på att jag hade haft ett besök av min syster och hennes familj under lördagskvällen. Det höll sig på samma nivå hela dagen.

Tisdag: Samma nivå som dagen innan, lite mer slö hemma på kvällen.

Onsdag: Kändes bättre på dagen, och det kändes väldigt bra efter omständigheterna. Blev extremt trött på eftermiddagen, med illamående mm.

Torsdag: Vill inte vara med längre, har haft en hemsk dag på jobbet. Det blev lite bättre hemma på kvällen.

Fredag: Flöt på som om inget hade hänt dagen innan, men på kvällen börjar halsen göra ont.

Lördag: NEJ… Så himla trött, måste på kalas till min syster son som fyller 20 år – Det sluta i extrem utmattning, galopperande hjärta, illamående, huvudvärk och feberkänsla.

Söndag: Har legat vaken det mesta av natten känns det som, har varit uppe två gånger för att ta astmamedicin – halsen har svullnat, jag fryser och har värk. Allt fortsätter under dagen. Jag skulle ha varit till min mor  i Norge på hennes morsdag. Men var tvungen att ringa återbud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0