Mot bättre dagar..

Yjeeeha, idag vaknade man och kände sig på bättringsvägen, guuud vad skönt. Nu skall man bara klara hushålla med den energin - så den kan bli ennu bättre. Inte det lättaste om läkare och FK vill att man skall arbetsträna, då blir det ju så här...
Det är så svårt när man börjar känna lite energi, det finns ju alltid något att gör - något som borde ha varit gjort sedan länge.
Jag måste i alla fall få fram i ett brev vad jag önskar mig av min läkare. Jag måste skriva ner, för antingen så manipulerar hon mig eller så glömmer jag vad jag skulle ha sagt. Ett brev är ett måste när man har ME/CFS, det bästa kan vara att skicka det i god tid före din tid, för då hinner din läkare förbereda sig och du kan få dina svar direkt den dagen, det är supert.
Nu fick jag min tid i fredags och skall dit på måndag morgon så just det funkar ju illa denna gången - men jag har en tid igen den 1 mars och får hon brevet nu på måndag så blir det väl lagom med en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0