Ny dag, utan nya möjligheter

Måtte detta snart gå över, inte för att det är så jätte mycket skillnad på hur jag mår annars - men huvudvärken och ont i halsen har man ju inte hela tiden i det minste. Gubben fick ju magsjuka igår, det bubblar i min mage och, men det bryter inte ut... än i alla fall.
Det värsta med att ha ME/CFS är nog all den lusten man har till att hitta på med roliga sager, men utan att ha ork till det. Ibland rinner begaren över när alla andra runt omkring gör saker som man själv så jätte gärna skulle vilja göra. Som när det var monsterrace här i Ed och alla skulle på dansen på kvällen - och här satt jag helt förkrossad över att jag aldrig orkade göra något roligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0